FAQ

Vastauksia yleisiin kysymyksiin

Haluan tilata DialoQ -ohjelmiston, miten asennan sen?

Tilauksesi jälkeen lähetämme sinulle tilaussähköpostin, jossa on aktivointikoodi ja tarvittaessa asennusohjeet. Seuraa ohjeita asentaaksesi DialoQ -ohjelmiston.

Haluan asentaa DialoQ -ohjelmiston uudelle laitteelle

DialoQ -ohjelmistot toimivat lisenssikoodeilla, lisenssi on laitekohtainen. Jos haluat asentaa ohjelmiston uudelle laitteelle esimerkiksi vanhan laitteen hajotessa, voit tilata meiltä lisenssille uuden aktivointikerran dialoq@code-q.fi.

Olen yksityishenkilö, ja haluan ostaa DialoQ -tuotteen

Myymme ohjelmistojamme pääsääntöisesti jälleenmyyjiemme kautta, mutta meiltä saat myös ostettua ohjelmiston suoraan. Lähetämme sinulle asennus- ja käyttöohjeet sähköpostilla. Huomaa, että emme voi antaa henkilökohtaista opastusta ohjelmiston käyttöön.

Aktivointikoodi ei toimi

Tarkista, onko kirjoittamasi aktivointikoodi sama, kuin saamassasi tilaussähköpostissa. Tarkista myös, että laitteesi on yhdistetty Internetiin, yhteys vaaditaan aktivointia varten. Mikäli lisensointi ei silti onnistu tarkista mahdolliset virustorjunta ja palomuuriohjelmistot etteivät ne estä yhteyttä. Lisäksi puhelimissa suuri fonttikoko tai zoomaus voivat estää lisenssin aktivointikentän painamisen.

Voinko tutustua DialoQ -ohjelmistoon ennen ostopäätöstä?

Kyllä, laitamme uusille asiakkaille ensin testilisenssin, jonka voimassaolo on 30 päivää. Tämän aikana saat rauhassa tutustua ohjelmistoon. 30 päivän jälkeen ohjelmisto lakkaa toimimasta, ja voit halutessasi ostaa meiltä koko version dialoq@code-q.fi tai poistaa ohjelmiston, jos se ei täyttänyt toiveitasi. Ymmärrämme, että ohjelmistomme eivät sovellu kaikille.

Missä teitä voi nähdä?

Meidät tavoittaa kasvotusten yleensä apuvälinemessuilta, tule moikkaamaan meitä sinne ja testaamaan ohjelmistojamme!

Kuinka monella kielellä DialoQ Talk toimii?

DialoQ Talk on käännetty kymmenelle eri kielelle:

  • suomeksi
  • ruotsiksi
  • englanniksi
  • saksaksi
  • viroksi
  • kroatiaksi
  • italiaksi
  • latviaksi
  • liettuaksi
  • flaamiksi

Huomaa, että kaikille kielille ei ole vielä mahdollista ladata valmista taulustoa.

Miten saada symbolikirjastoja ja ladattavia taulustoja?

Symbolikirjastot ja ladattavat taulustot toimivat myös lisensseillä. Tilaa meiltä haluamasi symbolikirjasto dialoq@code-q.fi. Taulustolisenssit voit tilata suoraan taulustojen kehittäjiltä tauluston yhteydessä olevasta yhteystiedosta.

DialoQ Mobile ei reagoi komentoihin

Jos puhelin ei reagoi komentoihin, yleisin syy on puhesynteesin puuttuminen. Asenna puhesynteesi Androidin asetuksista, ja valitse ensisijaiseksi moduuliksi Googlen puhepalvelut sekä kieleksi suomi.

Puheentunnistus ei ole tarpeeksi hyvä

Lähetämme sinulle puheentunnistuksen säätöohjeen, joka auttaa lähes kaikkia. Tunnistusta ja tunnistusherkkyyttä voi säätää ohjeen mukaan. Laitteen tunnistus adaptoituu ympäristöön ja puhujan puheeseen/puhevoimakkuuteen, etenkin ensimmäiset käyttökerrat (1-5 ensimmäistä tunnistusta) tai isot ympäristönmuutokset voivat aiheuttaa huonoja tunnisteita.

Mikä puhelin soveltuu DialoQ Mobile laitteeksi?

DialoQ Mobile toimii hyvin Android peruspuhelimissa, ohjelmistoa on testattu erityisesti Samsungin laitteilla. Tällä hetkellä suosittelemme Samsungin A15-mallia käyttöön.

Voit hyvin myös käyttää vanhaa Android-laitetta, mainitse kuitenkin laite ennen tilausta niin voimme varmistaa toimiiko se miten DialoQ ohjelmiston kanssa.

Haluan tilata DialoQ -ohjelmiston, miten asennan sen?

Tilauksesi jälkeen lähetämme sinulle tilaussähköpostin, jossa on aktivointikoodi ja tarvittaessa asennusohjeet. Seuraa ohjeita asentaaksesi DialoQ -ohjelmiston.

Haluan asentaa DialoQ -ohjelmiston uudelle laitteelle

DialoQ -ohjelmistot toimivat lisenssikoodeilla, lisenssi on laitekohtainen. Jos haluat asentaa ohjelmiston uudelle laitteelle esimerkiksi vanhan laitteen hajotessa, voit tilata meiltä lisenssille uuden aktivointikerran dialoq@code-q.fi.

Olen yksityishenkilö, ja haluan ostaa DialoQ -tuotteen

Myymme ohjelmistojamme pääsääntöisesti jälleenmyyjiemme kautta, mutta meiltä saat myös ostettua ohjelmiston suoraan. Lähetämme sinulle asennus- ja käyttöohjeet sähköpostilla. Huomaa, että emme voi antaa henkilökohtaista opastusta ohjelmiston käyttöön.

Aktivointikoodi ei toimi

Tarkista, onko kirjoittamasi aktivointikoodi sama, kuin saamassasi tilaussähköpostissa. Tarkista myös, että laitteesi on yhdistetty Internetiin, yhteys vaaditaan aktivointia varten. Mikäli lisensointi ei silti onnistu tarkista mahdolliset virustorjunta ja palomuuriohjelmistot etteivät ne estä yhteyttä. Lisäksi puhelimissa suuri fonttikoko tai zoomaus voivat estää lisenssin aktivointikentän painamisen.

Voinko tutustua DialoQ -ohjelmistoon ennen ostopäätöstä?

Kyllä, laitamme uusille asiakkaille ensin testilisenssin, jonka voimassaolo on 30 päivää. Tämän aikana saat rauhassa tutustua ohjelmistoon. 30 päivän jälkeen ohjelmisto lakkaa toimimasta, ja voit halutessasi ostaa meiltä koko version dialoq@code-q.fi tai poistaa ohjelmiston, jos se ei täyttänyt toiveitasi. Ymmärrämme, että ohjelmistomme eivät sovellu kaikille.

Missä teitä voi nähdä?

Meidät tavoittaa kasvotusten yleensä apuvälinemessuilta, tule moikkaamaan meitä sinne ja testaamaan ohjelmistojamme!

Kuinka monella kielellä DialoQ Talk toimii?

DialoQ Talk on käännetty kymmenelle eri kielelle:

  • suomeksi
  • ruotsiksi
  • englanniksi
  • saksaksi
  • viroksi
  • kroatiaksi
  • italiaksi
  • latviaksi
  • liettuaksi
  • flaamiksi

Huomaa, että kaikille kielille ei ole vielä mahdollista ladata valmista taulustoa.

Miten saada symbolikirjastoja ja ladattavia taulustoja?

Symbolikirjastot ja ladattavat taulustot toimivat myös lisensseillä. Tilaa meiltä haluamasi symbolikirjasto dialoq@code-q.fi. Taulustolisenssit voit tilata suoraan taulustojen kehittäjiltä tauluston yhteydessä olevasta yhteystiedosta.

DialoQ Mobile ei reagoi komentoihin

Jos puhelin ei reagoi komentoihin, yleisin syy on puhesynteesin puuttuminen. Asenna puhesynteesi Androidin asetuksista, ja valitse ensisijaiseksi moduuliksi Googlen puhepalvelut sekä kieleksi suomi.

Puheentunnistus ei ole tarpeeksi hyvä

Lähetämme sinulle puheentunnistuksen säätöohjeen, joka auttaa lähes kaikkia. Tunnistusta ja tunnistusherkkyyttä voi säätää ohjeen mukaan. Laitteen tunnistus adaptoituu ympäristöön ja puhujan puheeseen/puhevoimakkuuteen, etenkin ensimmäiset käyttökerrat (1-5 ensimmäistä tunnistusta) tai isot ympäristönmuutokset voivat aiheuttaa huonoja tunnisteita.

Mikä puhelin soveltuu DialoQ Mobile laitteeksi?

DialoQ Mobile toimii hyvin Android peruspuhelimissa, ohjelmistoa on testattu erityisesti Samsungin laitteilla. Tällä hetkellä suosittelemme Samsungin A15-mallia käyttöön.

Voit hyvin myös käyttää vanhaa Android-laitetta, mainitse kuitenkin laite ennen tilausta niin voimme varmistaa toimiiko se miten DialoQ ohjelmiston kanssa.

Jälleenmyyjämme:

Copyright 2024 © Code-Q Oy